Summa sidvisningar

onsdag 14 augusti 2013

Takfläkt

Spelade bingolotto i Söndags. Vann en ny lott. Hurm..jaja, Men störde mig som bara den på att det är Marie Serneholt som är programledare. Vet att jag skrev om detta innan men nu har jag sett hur hon var. Och hon sög. På riktigt. Hon härmade massa dialekter som hon inte klarade av att härma bra. Mer som att göra narr. Tyvärr är det tråkigt att bingolotto vill ha en ung tjej att spela rollen som en seriös spelledare. Jag tyckte hon bara flamsade. 
Pinsamt bingolotto.

Vidare till annat... jag är ju medlem i en grupp på facebook som jag tror många är. Det är en sida där man kan byta, skänka, sälja saker inom Jönköping. Min älskling vill ju gärna ha en takfläkt. Jag fick för mig att takfläktar bara användes för 20 år sedan. Men fick i alla fall tag i en för en hundring. Jätte fin och hel vit så det var ett stort plus.
När jag var där så kom frun ut och frågade om jag gillade loppisar. Självfallet svarade jag och hon berättade att hennes dotter flyttat till ett mindre ställe och hon hade så mycket saker att de blev tvungna att sälja av massa. Så sprang man på en privat loppis. ;)
Hittade dock inte mycket. Men hittade lite röda dekorations stenar som jag kan ha till bröllopet för en tjuga. Så de satsade jag på. :D 

Nu ska jag krypa upp i soffan med mina hårbollar och titta på film.

Puss o kram som tanten sa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar