Summa sidvisningar

onsdag 7 augusti 2013

Bingolotto

Jag har verkligen otur. På riktigt, jag vinner aldrig i spelsammanhang. Möjligen 30 kr på triss eller något. Var även med i miljonlotteriet som är det lotteriet med bäst odds men där vinner man ju bara saker man ändå inte vill ha. Så jag började spela bingolotto. Egentligen ska man ju inte ens slösa pengar på det då man vet att man ändå inte vinner. Men började i alla fall prenumerera på det så man får 2 bingolotter hemskickat och sen stödjer man den lokala Röda Kors kretsen. Ibland sitter jag själv och spelar, ibland kan jag tvinga min darling att vara med. Men har även vänner som spelar med mig ibland. :D Efter att det bara är 1 timme långt program så är de lite roligare. Men nu måste jag klaga som en äkta tant! Jag vill inte fortsätta nu när Marie Serneholt ska hålla i programmet. Kom igen, det ska ju vara en äldre person som inte är för överdriven. SUCK! var är vår värld på väg?! Bara tanken på att lyssna på Marie i en timme känns otroligt jobbigt. Så nu får jag nog avsluta min prenumeration. Har lotter för fyra veckor sen blir det triss eller nått. :D

Suck, som tanten sa..

 

2 kommentarer:

  1. Hur tycker du hon är nu då? Var hon jobbig?

    SvaraRadera
  2. ja, hon ska inte vara programledare. i alla fall inte i bingolott. i så fall i något musikprogram...suck! //Tanten

    SvaraRadera